Sunday 30 March 2008

Week-end

Suflă, de două zile, un vânticel cald peste Timişoara.
D-na Gabriela şi-a luat un pui de Labrador (2 luni) foarte cute, ca orice puppy. Mi-a povestit că a intenţionat s-o responsabilizeze pe Ana-Maria, însă it looks like it was her who ended up with having more responsabilities. Acum îl dresează şi-l scoală noaptea să-l deprindă cu „reflexul de pipi”. Brusc mi-am amintit că aşa-i şi omul atunci când se naşte - şi nu de puţine ori, când moare (sau pleacă-n adormire): un animal care, eventual, dobândeşte, pe lângă nişte reflexe şi ceva suflet. Care se „umanizează”. Şi noi, cu Theodor, ne luptăm acum să-l deprindem cu atât de necesarele reflexe. Hard work.
Am fost la un Irish Pub cu Raluca şi cu Manu. Am servit un Shepherd’s Pie (care mi-a dat mâncărimi de piele) şi un Beck’s. Pe stradă, la întoarcerea spre casă, ne întâlnim cu d-na prof. Adriana Babeţi. Zice: "Mariane, stai un pic, că ţi-a murit moartea. Zilele trecute am văzut un necrolog în ziarul local pentru cineva cu numele tău, fără prea multe detalii. M-a liniştit Cornel Ungureanu, care nu ştia nimic." Brusc mi-am amintit de un vis pe care l-am avut săptămâna trecută: se făcea că priveam, într-un fel de coşciug, bustul defunctului actor Florian Pittiş. Stătea în sicriu şi-i vedeam de aproape faţa: râdea şi plângea. Deodată, îmi întinde mâna.
It seems like Raluca will be away on business for about 10 days. Where? To Taiwan. For me, this sounds like going to Mars.

No comments: