Thursday 21 February 2008

Pragul de sus

Seara au trecut pe la noi Călin cu familia sa. După un intro de câteva minute m-am refugiat cu Călin la computer, transferând fişiere de muzică pe un stick de-al lui. Astfel, în veme ce Raluca şi Adriana se ocupau – în camera lui Theodor - de cei patru copii ai noştri (ei au trei) şi-şi descopereau câteva experienţe comune, am aflat – în studioul din balcon - că pasiunea lui Călin pentru muzică e încă vie şi-l ajută să dea un sens vieţii. Mi-a vorbit despre trupa în care cântă acum (Pragu’ de sus) şi mi-a arătat chiar o filmare dintr-un concert de-al lor de la Bunker Underground – cântecul se cheamă Buchet de reverii şi sună foarte bine, într-o notă fericit discordantă cu ceea ce se dă pe piaţa autohtonă. Pe net se mai află postată o melodie de-a lor: La drum. Am remarcat sensibilitatea şi inteligenţa textelor, atmosfera de blues-folk pe care - fapt îmbucurător - încearcă s-o recupereze. Uşor nu le va fi. Cert e că în zona muzicii de divertisment (sufocată fie de un conglomerat de zgomote rock, heavy metal, trash etc., fie de voci zaharisite de manelişti) e mare nevoie de un sound limpede ca al lor. Aşteptăm să mergem la concertul lor din 8 martie.

No comments: