Sunday 9 December 2007

Mărturie despre hidrocentrală

unii spun că e prea cald pe pământ

că se moare pe rupte

la capitolul zoologic intitulat reni

dar eu depun mărturie că pe planetă e bine

şi că ninge cum n-a mai nins la Buşteni


sunt guri care afirmă că viaţa e pe sfârşite

că americanii vor stropi continentele

cu o bombă nimicitoare

dar eu declar cu mâna pe suflet

că pe 17 ianuare 1983 a avut loc la Buşteni

cea mai paşnică şi mai grozavă ninsoare


unii spun că pământul şi-a încurcat marafeturile

nu-şi mai alege polii din zona temperat-continentală

că Dumnezeu şi-a încurcat butoanele rău de tot

dar eu jur că pământul e normal

atâta vreme cât la Buşteni ninge cu o zăpadă normală


unii spun că în suflet

se înregistrează temperaturile cele mai scăzute

că inima-i o hidrocentrală care nu mai funcţionează de mult

dar eu depun mărturie că iubirea mea

bate la cea mai înaltă tensiune

şi că aş putea electrocuta întregul pământ

(Lucian Avramescu)

No comments: