Friday 23 November 2007

Vechiul ceas

Vechiul ceas / music: Adrian Enescu / lyrics: Victor Brătulescu / voice: Cezar Tătaru

orele care au trecut peste noi în zbor

nu le-a luat cu el vălul alb al timpului

au rămas aici, le-a păstrat ceasul în turn

singur el veghea, adunând pe rând

clipele ce-au însoţit viaţa-n drumul ei, în drumul ei

el ştie doar timpul meu, timpul tău

şi, ce-a facut?

a ales binele de rău

ore de nădejdi, ore de visări

au adus pe rând şi amar şi bucurii, biruinţe sau căutări

orele de ieri se-mplinesc în azi

noi le-am dat, i le-am dat, unui timp ce l-am visat

vechiul ceas din turn turn le-a păstrat

el ştie doar timpul meu, timpul tău

şi, ce-a făcut?

a ales binele de rău

vechiul ceas cu gongul său m-a-nsoţit în drumul meu

a păstrat în el toată viaţa mea

el ştie timpul tău, timpul meu

el ştie când a fost uşor sau când a fost greu

el ştie timpul tău, timpul meu

el ştie când a fost uşor sau când a fost greu


No comments: